Bögen eller Lebben?

Förändrar folk sin syn på en individ om den sexuella läggningen visar sig inte vara den de trott?
Absolut, men varför? Man är inte mindre människa för det och det är en läggning som vistats i mänskligheten i evigheter! Förr kunde man bara inte visa det som idag! En man som visade sig tända på andra män skulle inte existera i den världen. Det var onaturligt och oacceptabelt.
Män har vi alltid vetat att de är smått konstiga. De är nästan helt tvärt emot oss kvinnor.
En man har till exempel oftast inte något emot att se två kvinnor tillsammans. Men två män, "NEJ TACK"!
Men jag tror att de flesta kvinnor inte har något emot att se varken två kvinnor eller två män tillsammans. Är det här något som kommer ändras med tiden? Nja, det ligger nog för långt bakåt i den mänskliga naturen.
En man som höll på med en annan man på den tiden skulle ses som rubbad, vansinnig eller fånig!
Men att sedan höra hur mina manliga heterosexuella kompisar sitter och tänder på att två kvinnor fingrar på varandra tycker jag är rent av patetiskt! Att de kan sitta och glo på det motsatta könet när de håller på men skulle i princip spy upp mackorna de åt till frukost om de råkade se två män göra det. Vad är det för fel!?
Varför är vi så egendomligt fixerade till vad som SKA vara rätt och fel men som egentligen inte har så stor betydelse? Varför är den manliga människan så otroligt äcklad av det som är en kärleksförklaring från en människa till en annan? "För att det är onaturligt" Har jag hört. Efter att jag sagt att det måste vara lika naturligt som en man och en kvinna fick jag svaret "Hade det varit naturligt så hade två män kunnat skaffa barn". Visserligen kan de inte det. Men de är lika mycket människor.
Bögen eller lebben? Vem är mest naturlig? En jävligt dum fråga! Det går inte att svara på! 
Homon eller heteron? 
Lika svår den.  

Ses o syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0