Friskluftsdag

Idag har jag verkligen rört på mig hela dagen. Det började klockan tio imorse då en liten del av klassen cyklade till ocklesund, Jogersö, för att ha lite mysigt i solen. Det tog ungefär en timme att ta sig dit. Där parkerade vi hojjarna å kopplade av. Vi fikade, skrattade, myste å pysslade ! Det var väldans mysigt ! Efter ett par timmar så cyklade vi hem igen. å inte nog med att cykla i två timmar. Ja tränade på friidrotten i två timmar oxå  ! ;)

Jag älskar att solen äntligen har kommit fram och stannar framme långt in på kvällen ! Det är så otroligt skönt !
Imorn e jag ledig. Å ja vette fan va ja ska hitta på. Snickarna röjer gärnet här hemma, så då vill varken ja eller hunden vara där. Får väl ta med mig en bok å dra till Vallarna å hänga där. Hoppas att solen tittar fram bara.


Am

                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0